Resin Jewel Beauties



Ondanks dat het sinds de feestdagen geleden is dat ik nog een creatief blogberichtje geschreven heb, heb ik niet stil gezeten de voorbije maand. Voor kerst heb ik van mijn geweldige familie, vrienden en partner in crime een hoop nieuwe knutselspullen gekregen, waardoor ik de kerstvakantie vol gepland heb met leuke knutseldagen tussen het feesten door. Van de partner in crime kwamen de origineelste cadeau's, een gepersonaliseerde smartphone met verschillende covers die hij stuk voor stuk had omgetoverd tot kunstwerkjes. Uiteraard had hij voor mij ook nog een exemplaartje bewaard waarop ik mag "losgehen"  met m'n creatieviteit, maar ik vind de zijne toch de leukste....  




Tussen de pakjes zat ook nog een doos vol oude tijdschriften!?! Gevolgd door een pakje met resin benodigdheden. Een prachtige aanvulling voor mijn juwelen-maak-skills. En het resultaat mag er zijn! Zelf ook zin om een fijne collectie te maken met hippe medalions, volg de simpele instructies en schitter met je eigen gemaakt juweeltje.


Eerst zoek je uit oude tijdschriften leuke prentjes en patroontjes.
Ook oud behangpapier of oude foto's zijn leuk.
Let wel op dat je tekening of illustratie klein genoeg is om in je medaillon te passen.


Knip je prenten op maat van je medaillon. 
Indien je prenten gebruikt van tijdschriften (dun papier),vernis je de prent best langs twee zijden. 


Als je prent past kan je de resin mengen zoals aangegeven op de verpakking en het medaillon laten vollopen.
24uur laten drogen en je juweeltje verder afwerken. 

    





Geen opmerkingen:

Een reactie posten