My first skirt / Mijn eerste rokje

Na een half jaar kussentjes, zakjes en knuffeltjes maken heb ik eindelijk mijn Bernina Bernettetje gebruikt waarvoor ze oorspronkelijk dient... Ik maaktje mijn eigen rokje! Na wat research op pinterest en de naaiboeken die ik voor m'n verjaardag heb ontvangen durfde ik het eindelijk aan om die mooie lap stof te bewerken met naald, draad, schaar en speldjes. Het resultaat van mijn eerste rokje mag er best wezen voor een semi-autodidact als ik.


Een tutorial heb ik nog niet. Het was zo al een hele klus om dit rokje te maken zonder dat ik ook nog eens met m'n camera in de weer moest zijn, maar je kan op http://www.pinterest.com/happyhomemade/lovely-sewing-projects/ heel makkelijke voorbeelden vinden om zelf aan de slag te gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten