Hoe het allemaal begon...

Ik stond zo’n 5 jaar geleden in de veritas, mijn toevluchtsoord waar ik regelmatig mijn creatieve honger ga stillen met nieuwe spullen en hebbedingetjes.Tijdens mijn speurtocht naar creativiteit gebeurde het: ik werd verliefd op een blokje fimo. In een impulsieve bui heb ik het 56 gram wegende blokje groene-metallic fimo gekocht. Eenmaal thuis gekomen met dit hebbedingetje wist ik me even geen raad. Terwijl ik aan het experimenteren was met de klei heeft m’n “partner in crime” een geinig beeldje geknutseld. Samen met mijn kralen hebben we deze leukerd afgebakken op 110°C. Na een half uur kwamen onze experimenten uit de oven. Gelukt! Mijn voorgevoel dat ik had in de winkel bleek juist te zijn: Fimo is een heerlijk materiaal met superveel mogelijkheden. 

De impulsieve aankoop heeft uiteindelijk geleid tot een heel kleurenspectrum aan fimoblokjes en te weinig plaats in mijn knutselkast. Het eerste juweel dat ik heb gemaakt met mijn eerste fimoblokje werd door mijn moeder “ den draak” gedoopt. Ze vond het dus geen succes. Gelukkig deelde niet iedereen haar mening en is “HappyHomeMadeStuff” een imperium in wording ;) .


"den draak" 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten